Technik Farmaceutyczny Pelplin
Firma/Osoba kontaktowa: Wracam do zdrowia (Iwona Florkowska)
Data dodania: 2025-04-30 08:34:52
ID ogłoszenia: 182
Województwo: pomorskie
zł
E-mail: praca@wracamdozdrowia.pl
Rodzinna sieć aptek "Wracam do zdrowia", założona przez farmaceutów, z polskim kapitałem i ponad 30-letnim doświadczeniem zatrudni Technika Farmaceutycznego w Pelplinie.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie;
• premie kwartalne;
• dodatkowy rabat dla pracowników na zakupy w aptece;
• ubezpieczenie grupowe;
• możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na określone cele socjalne;
• różne formy zatrudnienia, m.in: umowa o pracę, umowa zlecenia;
• możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin lub też na część etatu;
• pomoc osobie zatrudnionej w kwestiach dotyczących (“PPK”) Pracowniczych Planach Kapitałowych;
• miłą i przyjazną atmosferę (niewielka rotacja personelu);
• pracę zgodnie z obowiązującym kodeksem etyki aptekarza i wymyśl zasady, że "dobro pacjenta jest najważniejsze";
• wsparcie w podnoszeniu kompetencji poprzez umożliwienie udziału w szkoleniach, bezpośrednich i on-line;
• uczestnictwo w webinariach prowadzonych przez Centralę zarządzającą firmą;
• pomoc w relokacji;
• pokój lub mieszkanie.
Nie praktykujemy: kontroli obsługi pacjenta przy wykorzystaniu "tajemniczego klienta" czy realizacji „planów sprzedażowych",
Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami w każdym wieku i na każdym etapie ścieżki zawodowej. Doceniamy zarówno zdobyte doświadczenie jak i innowacyjne pomysły pozwalające ulepszyć funkcjonowanie naszych aptek.
Od pracownika oczekujemy:
• zaangażowania w rozwój firmy;
• gotowości do rozwijania własnych kwalifikacji;
• utrzymania przyjaznej atmosfery w miejscu pracy;
• rzetelności, sumienności oraz dyspozycyjności;
• pracy zgodnie ze standardami naszej firmy.
CV proszę przesyłać na adres praca@wracamdozdrowia.pl
Kontakt: 798-002-421
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie;
• premie kwartalne;
• dodatkowy rabat dla pracowników na zakupy w aptece;
• ubezpieczenie grupowe;
• możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na określone cele socjalne;
• różne formy zatrudnienia, m.in: umowa o pracę, umowa zlecenia;
• możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin lub też na część etatu;
• pomoc osobie zatrudnionej w kwestiach dotyczących (“PPK”) Pracowniczych Planach Kapitałowych;
• miłą i przyjazną atmosferę (niewielka rotacja personelu);
• pracę zgodnie z obowiązującym kodeksem etyki aptekarza i wymyśl zasady, że "dobro pacjenta jest najważniejsze";
• wsparcie w podnoszeniu kompetencji poprzez umożliwienie udziału w szkoleniach, bezpośrednich i on-line;
• uczestnictwo w webinariach prowadzonych przez Centralę zarządzającą firmą;
• pomoc w relokacji;
• pokój lub mieszkanie.
Nie praktykujemy: kontroli obsługi pacjenta przy wykorzystaniu "tajemniczego klienta" czy realizacji „planów sprzedażowych",
Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami w każdym wieku i na każdym etapie ścieżki zawodowej. Doceniamy zarówno zdobyte doświadczenie jak i innowacyjne pomysły pozwalające ulepszyć funkcjonowanie naszych aptek.
Od pracownika oczekujemy:
• zaangażowania w rozwój firmy;
• gotowości do rozwijania własnych kwalifikacji;
• utrzymania przyjaznej atmosfery w miejscu pracy;
• rzetelności, sumienności oraz dyspozycyjności;
• pracy zgodnie ze standardami naszej firmy.
CV proszę przesyłać na adres praca@wracamdozdrowia.pl
Kontakt: 798-002-421
Zobacz również: